Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Atrybuty pokazują jak dobrzy jesteśmy w jakiejś dziedzinie. Dzielą się one na:
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Siłę- Od niej zależy jak silni jesteśmy. Za każdy punkt siły zwiększają się zadawane obrażenia. Za każdy punkt wzrasta szansa na udanie się akcji związanych z tym atrybutem.
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Inteligencję- Od niej zależy jak mądrzy jesteśmy. Za każdy punkt inteligencji zwiększają się zadawane obrażenia magiczne. Za każde 2 punkty inteligencji dostaje się 7 many. Co każdy punkt wzrasta szansa na powodzenie zaklęć.
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Zręczność- Zależy od niej jak zręczni jesteśmy. Za każdy punkt wzrasta szansa na udanie się akcji związanych z tym atrybutem oraz szansa na unik.
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Celność- Od niej zależy jak będziemy celnie mierzyć z broni dystansowych czy białych. Za każdy punkt wzrasta szansa na trafienie i trafienie krytyczne.
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Wytrzymałość- Zależy od niej jak wytrzymali jesteśmy. Jak mocno odczuwamy ból i jak długo możemy utrzymać się na nogach. Za każdy punkt zmniejsza się odczuwalność bólu i zmęczenie po podróżach itp.
Za każde 2 punkt wytrzymałości zwiększa się maksymalne hp o 5.
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
Informację:
Na początku gry mamy do rozdania 12 punktów atrybutu.
Co poziom dostajemy 4 punkty do rozdania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zonos Ransul dnia Nie 15:47, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|